21.
|
Aduan Pelanggan
(Unit Korporat dan Perhubungan Awam)
|
Aduan
|
Surat pemakluman aduan selesai kepada pengadu.
|
- Pengesahan aduan dalam masa 24 jam.
- Edaran kepada Jabatan/ Bahagian/ Unit yang berkaitan dalam tempoh 24 jam.
- Mesyuarat aduan awam diadakan 2 kali sebulan.
- Pemakluman aduan selesai kepada pengadu.
|
- Ketiadaan Penolong Pegawai Tadbir N29 untuk pengesahan aduan.
- Borang aduan awam hilang di Jabatan/ Bahagian/Unit berkenaan.
- Meyuarat aduan awam tidak dapat dijalankan mengikut jadual yang telah ditetapkan.
- Surat aduan terima dan surat aduan selesai dikembalikan semula kerana alamat pengadu tidak tepat.
|
Prosedur Pengurusan Aduan
- Penurunan kuasa kepada PTPO N19
- Telah membuat salinan borang aduan awam di dalam fail induk UKPA.
- Mesyuarat yang tertangguhakan tetap dijalankan secara berkala (2kali sebulan) bergantung kepada jadual baru.
|