BIL |
PROSES |
INPUT |
OUTPUT |
OBJEKTIF KUALITI |
RISIKO |
PELAN TINDAKAN |
22. |
Maklumbalas Kepuasan Pelanggan (Unit Korporat dan Perhubungan Awam).
Nota : Keputusan soal selidik yang dijalankan JPBD (Bandar Mampan) dan SSR akan dibentangkan dalam mesyuarat yang berkaitan.
|
Maklumbalas Kepuasan Pelanggan. |
Borang maklumbalas kepuasan pelanggan. |
Tahap maklumbalas kepuasan pelanggan adalah mencapai 85% dan ke atas. |
Borang tersebut tidak diisi oleh pelanggan di Jabatan /Bahagian/ Unit yang berkenaan. |
Prosedur Maklumbalas Pelanggan
|
BIL |
PROSES |
INPUT |
OUTPUT |
OBJEKTIF KUALITI |
|
PELAN TINDAKAN |
23. |
Penyediaan Perjanjian (Unit Undang-Undang) |
|
Perjanjian yang telah siap akan dimatikan setem |
Menyediakan perjanjian dalam tempoh 60 hari bekerja dari tarikh menerima fail yang lengkap daripada jabatan/ bahagian dan unit berkaitan.
Menyemak deraf perjanjian tidak melebihi 14 hari bekerja dari tarikh diterima di Unit undang-undang. |
|
Prosedur Penyediaan Perjanjian
|